قائمشهر در فراز و نشیب ماندن یا رفتن از لیگ کشتی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد در حالی طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری با مصاف مدعیان گروه الف پیگیری می شود که تیم قائمشهر به عنوان یکی از تیم های حاضر در گروه ب باید تا هفته آینده، تکلیف شکایت یا انصراف خود را روشن کند.

قائمشهر در فراز و نشیب ماندن یا رفتن از لیگ کشتی

پس از اعلام رای به سود تیم استقلال از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در خصوص قرارداد دو آزادکار حاشیه ساز، مسئولان تیم هیات کشتی قائمشهر مدعی شدند حقشان پایمال شده و از لیگ کنار می کشند. تهدیدی که تا به امروز در حد اخبار ضد و نقیض باقی مانده و هنوز هیچکدام از طرفین و حتی رئیس فدراسیون کشتی نیز به آن واکنش رسمی نشان نداده اند.

گفته می شود مسئولان تیم قائمشهر علاوه بر اعتراض کتبی به فدراسیون کشتی، در نظر دارند در صورت عدم رسیدن به هدفشان، به وزارت ورزش هم شکایت کنند و خواستار رسیدگی به پرونده تخلف دو آزادکار و کمیته لیگ در شورای استیناف شوند.

با این وجود باید طی روزهای آینده منتظر تصمیم مسئولان تیم قائمشهر باشیم که آیا از خیر استفاده از دو آزادکار متخلف و رای کمیته انضباطی می گذرند و یا همچنان اصرار به انصراف از لیگ دارند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41427

به "قائمشهر در فراز و نشیب ماندن یا رفتن از لیگ کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائمشهر در فراز و نشیب ماندن یا رفتن از لیگ کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید