قهرمان آسیا شویم موهایم را می تراشم، آماده هستیم با جام برگردیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، محمدحسین کنعانی زادگان درباره آخرین شرایط پرسپولیس پیش از سفر به قطر و شرکت در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. تیم های شرق آسیا را آنالیز کردیم. تقابل دو قطب شرق و غرب سخت است. شرایط خوبی داریم. دیروز هم بازی درون تیمی خیلی خوبی انجام دادیم که از مسابقه با ذوب آهن هم سخت تر بود چون 90 دقیقه بازی کردیم. آماده هستیم که با جام از قطر برگردیم.

قهرمان آسیا شویم موهایم را می تراشم، آماده هستیم با جام برگردیم

مدافع پرسپولیس درباره اینکه آیا سر قولش با هواداران برای تراشیدن موهایش در صورت قهرمانی در آسیا هست؟ تاکید کرد: این قولی است که به هواداران داده ام. ببینم چه می شود. ان شاءالله که ببریم و من هم به قولم عمل کنم.

کنعانی زادگان درباره اینکه پرسپولیس با شجاع خلیل زاده به فینال آسیا رسید ولی این مدافع حالا در پرسپولیس حضور ندارد، گفت: شجاع خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید. جای او خالی است. او در پرسپولیس نیست ولی دعا می کند این تیم قهرمان آسیا شود. بدون شک اگر قهرمان شویم شجاع هم در آن سهیم است. الان هم فرقی نمی کند که چه کسی در ترکیب باشد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48488

به "قهرمان آسیا شویم موهایم را می تراشم، آماده هستیم با جام برگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان آسیا شویم موهایم را می تراشم، آماده هستیم با جام برگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید