مارتینز: ایتالیا از همان ثانیه اول حمله خواهد کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، معتقد است که تیمش کار دشواری مقابل ایتالیا پیش رو خواهد داشت.

مارتینز: ایتالیا از همان ثانیه اول حمله خواهد کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی بلژیک که یکی از مدعیان قهرمانی رقابت های یورو محسوب می شود، جمعه شب در یک دیدار حساس و حیاتی به مصاف ایتالیا خواهد رفت؛ ایتالیا هم همچون بلژیک از شانس های قهرمانی محسوب می شود و قطعاً تقابل این دو تیم از جذابیت های بالایی برخوردار خواهد بود و برنده این بازی شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت.

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، در رابطه با دیدار برابر ایتالیا گفت: ایتالیا از همان ثانیه اول حمله خواهد کرد. آنها بسیار سازمان یافته و پویا هستند و در این تیم هر بازیکنی نقش خود را می داند. در مقابل پرتغال حتی ممکن بود ما بدتر از این هم عمل کنیم چرا که در این مقطع از مسابقات بازیکنان از نظر بدنی شرایط خوبی ندارند اما اکنون ما فرصت کافی برای ریکاوری و آماده شدن را خواهیم داشت.

روبرتو مارتینز در ادامه گفت: ایتالیا در 31 مسابقه شکست نخورده و این اتفاق رخ نمی دهد مگر اینکه شما تیم بسیار خوبی باشید. در مقابل پرتغال باید از خود می پرسیدیم که آیا می توانیم مدافع نام قهرمانی و قهرمان لیگ ملت ها را شکست دهیم؟ اکنون ما می توانیم این سوال را از خود بپرسیم که آیا قادر خواهیم بود تیم مستعد و منظمی مانند ایتالیا را شکست دهیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 62113

به "مارتینز: ایتالیا از همان ثانیه اول حمله خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارتینز: ایتالیا از همان ثانیه اول حمله خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید