محدودیت تردد در مازندران ادامه دارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرمانده انتظامی مازندران از ادامه محدودیت های تردد در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان اطلاع داد.

محدودیت تردد در مازندران ادامه دارد

به گزارش خبرنگار از ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا و برابر مصوبات شورای سلامت استان، محدودیت های تردد در محور های مواصلاتی و معابر بین شهری و روستایی استان به اجرا در آمد.

او اضافه نمود: این محدودیت ها که در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به اجرا در آمد به طور متوسط روزانه 1847 نیرو به کار گیری شدند.

سردارمیرفیضی از ادامه اجرای این طرح تا سرانجام 30 فروردین ماه اطلاع داد و گفتت: سرانجام و یا ادامه اجرای این طرح تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا در استان ادامه خواهد داشت.

او با بیان این که در اجرای این طرح از ورود کلیه خودرو های غیر بومی به استان جلوگیری خواهد شد، اضافه نمود: همچنین ورود خودرو های غیر بومی در شهرستان های تابعه استان نیز ممنوع و تابع مقررات استانی است.

سردار میر فیضی با بیان این که این محدودیت ها شامل خودرو های حامل مواد غذایی و دارویی، مواد سوختی و فاسد شدنی نیست گفت: سایر خودرو های خدماتی نظیر خودرو های حامل تجهیزات کشاورزی و حامل مواد غذایی دامی با ارائه مجوز از استانداری و یا فرمانداری ها مجاز به ورود به استان و یا شهرستان های تابعه هستند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر عدم مسافرت به استان مازندران اضافه نمود: کارمندان ادارات و سازمان ها با ارائه مجوز تردد از ستاد پیشگیری از بیماری کرونا مجاز به تردد فقط در محدوده محل فعالیت خود هستند.

سردارمیرفیضی با توصیه شهروندان به ماندن در خانه و رعایت کامل نکات بهداشتی، بر همکاری با پلیس و نیرو های مستقر در ورودی شهرستان ها و معابر بین شهری و روستایی تاکید نمود و گفت: ریشه کن شدن این ویروس منحوس نیازمند توجه به توصیه های بهداشتی و همراهی و همدلی همه مردم عزیز است.

س

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27867

به "محدودیت تردد در مازندران ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت تردد در مازندران ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید