مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران سفر می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از ان اچ کی، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی میخواهد برای اولین بار به ایران سفر کند.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران سفر می نماید

این رسانه امروز آدینه به نقل از منابع دیپلماتیک اضافه کرد که مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امیدوار است اوایل هفته آینده با هدف گفت وگو و مذاکره با مقامات ارشد ایران، به تهران سفر کند.

به نوشته ان اچی کی، انتظار می رود که وی در این سفر، خواهان دسترسی کارشناسان این سازمان به دو سایت هسته ای اعلام نشده ایران گردد.

آژانس بین المللی انرژی اتمی تصمیم دارد گزارش جدید خود درباره برنامه هسته ای ایران را اوایل ماه سپتامبر (شهریور) پیش از برگزاری نشست سران، منتشر کند پیش بینی می گردد موضوع هسته ای ایران محور اصلی این نشست باشد.

به نوشته این رسانه ژاپنی، سفر برنامه ریزی شده گروسی به ایران به دنبال ملاقات کارشناسان ارشد سازمان بین المللی انرژی اتمی از ایران در اواسط ماه جاری میلادی است.

در سرانجام این گزارش آمده است: همچنین انتظار می رود گروسی با مقامات ایران در خصوص تاسیسات هسته ای نطنز در مرکز ایران، جایی که ماه گذشته در آن آتش سوزی رخ داد، صحبت کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38730

به "مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید