مرکز اسناد و مفاخر در دانشگاه بیرجند به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس دانشگاه بیرجند گفت: موزه، مرکز اسناد و مفاخر تا ابتدای مهرماه امسال در محل پردیس شهدای دانشگاه به بهره برداری می رسد.

مرکز اسناد و مفاخر در دانشگاه بیرجند به بهره برداری می رسد

احمد خامسان، امروز سه شنبه 25 خرداد در نشست خبری اظهار کرد: دانشگاه بیرجند در راستای رسالت اجتماعی و اینکه جامعه، بخش اصلی مورد هدف دانشگاه در خدمات متقابل است چالش هایی را مورد شناسایی قرار داد که مهمترین آن کم شتاب بودن شیب فرهنگی در استان فرهنگی مانند خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگاران، وی با بیان اینکه موزه علم و فناوری در حال تجهیز است و تا یک سال آینده آماده بهره برداری می شود، شرح داد: در طرح دوشنبه های فرهنگی هر هفته برنامه ای را در حوزه های مختلف فرهنگی هنری در سطح دانشگاه برگزار خواهیم کرد.

خامسان با بیان اینکه همچنین دوشنبه های بازار کتاب و محصولات فرهنگی هم در صحن پردیس شهدای دانشگاه برپا خواهد شد، بیان نمود: اولین جشنواره شکوه شرق در دانشگاه بیرجند با هدف حفظ و ماندگاری فرهنگ اصیل شرق کشور در آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 61440

به "مرکز اسناد و مفاخر در دانشگاه بیرجند به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز اسناد و مفاخر در دانشگاه بیرجند به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید