ملی پوش شنای ایران راهی امارات شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، متین بالسینی شناگر جوان و آینده دار تیم ملی شنا ایران و یکی از امیدهای کسب سهمیه المپیک صبح امروز (چهارشنبه) برای حضور در مسابقات شنا امارات راهی این کشور شد.

ملی پوش شنای ایران راهی امارات شد

بالسینی به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک راهی امارات شده است. رکورد شناگران در این مسابقات با توجه به استانداردهای لازم فدراسیون جهای شنا از جمله تاچ پد و نرم افزار ثبت رکورد (میت منیجر) و داوری بین الملی در لیست رکوردهای فینا ثبت خواهد شد.

پس از این رقابت ها متین بالسینی بر اساس نظر کادر فنی به مسابقات انتخابی المپیک اعزام خواهد شد. این شناگر جوان در بهمن ماه سال 98 و پیش از شیوع بیماری کرونا پیروز شد رکورد ماده 200 متر پروانه را پس از 11 سال جابجا کند.

سایر شناگران ملی پوش منتخب شنای ایران پس از انجام رکوردگیری نیز بنا به پیشنهاد کادر فنی و تایید فدراسیون در مسابقات انتخابی پیش رو شرکت می نمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54425

به "ملی پوش شنای ایران راهی امارات شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش شنای ایران راهی امارات شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید