مناظره؛ مجالی برای گفتمان سازی علمی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: مسابقات مناظره دانشجویی با هدف گفتمان سازی علمی و توانمندسازی دانشجویان در خراسان جنوبی برگزار گردید.

مناظره؛ مجالی برای گفتمان سازی علمی

حمید مرادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، در اختتامیه نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان جنوبی اظهار کرد: این مسابقات با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان های علمی و با شعار مناظره، فرصتی برای یادگیری توسط جهاد دانشگاهی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به منظور ارتقاء فرهنگ گفت وگو و بسط و گسترش مباحثه مستدل، اخلاقی و منطقی و تعالی نشاط علمی در محیط های دانشگاهی، هر سال توسط مرکز ملی تبادل نظر، مناظره و آزاداندیشیِ سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار می گردد.

وی بیان نمود: توسعه فرهنگ گفت وگو، آموزش و ارتقای تفکر خلاق و نقد در میان دانشجویان، تقویت انگیزه های ارتقای دانش و آگاهی در میان دانشگاهیان و تمرین و تقویت فعالیت های گروهی منسجم و هدفمند از جلمه اهداف برگزاری این مسابقات است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه صنعتی، دانشگاه بیرجند، موسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند، علمی کاربردی نیروی انتظامی و دانشگاه غیرانتفاعی هرمزان در این مسابقات شرکت کردند، توضیح داد: در مجموع 10 تیم در این مسابقات حضور دارند.

مرادی اضافه کرد: بر اساس آیین نامه مسابقات، شرکت دانشجویان در مسابقه مناظره به صورت گروهی است که هر گروه شامل چهار دانشجو است که دو نفر از آن ها در سخنوری و فن بیان تخصص دارند و دو نفر دیگر وظیفه تحقیق و پژوهشگری را بر عهده دارند.

انتهای یپام

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50377

به "مناظره؛ مجالی برای گفتمان سازی علمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناظره؛ مجالی برای گفتمان سازی علمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید