مواد غذایی که شما را سریعتر پیر میکند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تمام غذا هایی که دارای مقدار زیادی قند، نمک و چربی هستند فرایند پیری را تسریع می نمایند. علاوه بر این، به گفته این پزشک، پرخوری و کالری بیش از حد، بدن را به روشی مشابه تحت تأثیر قرار می دهد.

مواد غذایی که شما را سریعتر پیر میکند

الکساندر میاسنیکف، پزشک و مجری تلویزیون در برنامه تلویزیونی روسیه 1 از محصولاتی نام برد که فرایند پیری را تسریع می نمایند. به گفته میاسنیکف، رژیم اصلی باید عمدتا شامل سبزیجات، میوه ها، گوشت آب پز، ماهی و محصولات لبنی باشد. در عین حال، می توان گاهی اوقات از محصولات ناسالم نیز در رژیم غذایی استفاده نمود.

کند شدن فرایند پیری در انسان برای اولین بار

3 ماده غذایی برای حفظ جوانی پوست

تأثیر رنگ مو بر طول عمر

میاسنیکوف اضافه کرد که تمام غذا هایی که دارای مقدار زیادی قند، نمک و چربی هستند فرایند پیری را تسریع می نمایند. علاوه بر این، به گفته این پزشک، پرخوری و کالری بیش از حد، بدن را به روشی مشابه تحت تأثیر قرار می دهد.

وی همچنین از گوشت بیش از حد پخته شده و سوسیس بعنوان محصولاتی که پیری را تسریع می نمایند، یاد نمود. وی یادآور شد که سازمان بهداشت جهانی در سال 2015 سوسیس، کالباس و بیکن را به عنوان محصولات حاوی مواد سرطان زا اعلام نموده است.

منبع: اسپوتنیک

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: فرادید
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47271

به "مواد غذایی که شما را سریعتر پیر میکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواد غذایی که شما را سریعتر پیر میکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید