مورینیو: لایق شکست نبودیم، لوریس آمادگی بازی کردن را نداشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ژوزه مورینیو از رقم خوردن شکستی دیگر برای تیمش ابراز نارضایتی کرد.

مورینیو: لایق شکست نبودیم، لوریس آمادگی بازی کردن را نداشت

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو پس از شکست 2 - 3 تیمش مقابل ولورهمپتون در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس از نتیجه به دست آمده ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام گفت: نتیجه منصفانه نبود. هر 2 تیم به دنبال پیروزی می دویدند و هر یک از سبک های مختلف برای رسیدن به این هدف بهره بردند. ولورهمپتون در ضدحمله بسیار قدرتمند است. راه حل های مختلفی را امتحان کردیم. در برخی موارد روش های ما موثر واقع شد، زیرا گل به ثمر رساندیم. از آن قدرت هجومی لازم برخوردار نبودیم اما در مجموع خیلی خوب ظاهر شدیم.

او در ادامه اضافه کرد: اریک دایر خیلی خوب بازی کرد. سانچز و تانگانگا سریعترین هافبک های ما هستند و اریک در خط میانی خوب عمل می کند. فکر می کنم آنها خصوصا اریک خوب بازی کردند. گاهی اوقات وقتی گل به ثمر می رسد، دروازه بان ها یا مدافعان را مقصر می دانید اما این یک فرایند انتقالی است. نمی دانم چه زمانی هوگو لوریس به میادین باز خواهد گشت. آیا مشکل او بزرگ است؟ فکر نمی کنم این طور باشد اما امروز آماده بازی کردن نبود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 23789

به "مورینیو: لایق شکست نبودیم، لوریس آمادگی بازی کردن را نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: لایق شکست نبودیم، لوریس آمادگی بازی کردن را نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید