نسخه سوییچ Sniper Elite 4 آبان عرضه می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در ماه سپتامبر به صورت رسمی اعلام شد که بازی Sniper Elite 4 برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. اکنون در نو ترین اخبار منتشرشده از این بازی، تاریخ دقیق عرضه آن اعلام شده است.

نسخه سوییچ Sniper Elite 4 آبان عرضه می گردد

استودیوی Rebellion، سازنده بازی Sniper Elite 4، بالاخره تاریخ عرضه پورت این شوتر محبوب را برای کنسول هیبریدی نینتندو اعلام نمود. طبق گفته این استودیو، بازی Sniper Elite 4 قرار است در تاریخ 17 نوامبر (27 آبان 1399) برای نینتندو سوییچ منتشر گردد. این بازی در فوریه سال 2017 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر شده است.

ساخته استودیوی Rebellion هم به صورت فیزیکی و هم دیجیتالی برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. ویژگی هایی نظیر بخش داستانی بازی، مکانیک های پیشرفته تک تیراندازی، سلاح های واقعی جنگ دنیای دوم و همین طور حالت معروف و صحنه آهسته اصابت شلیک که امضای سری است، همگی در این نسخه هم وجود خواهند داشت. با این حال، در نسخه نینتندو سوییچ بازی Sniper Elite 4 چند ویژگی منحصربه فرد هم دیده می گردد. در این نسخه، برای هدف گیری می توانید از کنترل ژیروسکوپی کنترلر بهره ببرید و علاوه بر این، بازی از ویژگی HD Rumble کنترلر پشتیبانی خواهد نمود که در واقع این ویژگی با لرزش دسته، می تواند باعث گردد تا شلیک شما حس بهتر و مؤثرتری داشته باشد.

بعلاوه نسخه نینتندو سوییچ Sniper Elite 4 از قابلیت اتصال بی سیم محلی برای بخش های کوآپ یا دیگر حالت های چندنفره پشتیبانی خواهد نمود. همه این ویژگی ها نشان می دهند که سازندگان سعی کرد ه اند تا از پتانسیل ها و قابلیت های مختلف نینتندو سوییچ استفاده نمایند.

بازی Sniper Elite 4 پیروز ترین نسخه از سری بازی اسنایپر الیت است. این سری تا به امروز بیش از 20 میلیون نسخه در سراسر دنیا فروخته است. اسنایپر الیت 4 دوباره باشیوه خاص خود بازیکنان را به دوران جنگ دنیای دوم می برد و او را در نقش یک تک تیرانداز حرفه ای قرار می دهد. برخلاف بسیاری از بازی های شوتری که با موضوع جنگ دنیای دوم ساخته شده اند، به خاطر استفاده از سلاح اسنایپر، این سری شما را تشویق می نماید تا به جای اینکه بی مهابا به دل دشمن حمله کنید، از فاصله دور و به صورت مخفیانه اهداف خود را از پای درآورید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 62736

به "نسخه سوییچ Sniper Elite 4 آبان عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه سوییچ Sniper Elite 4 آبان عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید