نشست اسباب بازی و علوم شناختی با رویکرد بازی های شناختی برگزار می شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران(پانا) - اسباب بازی و علوم شناختی با رویکرد بازی های شناختی عنوان اولین نشست علمی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری است که با حضور متخصصان خارجی و ایرانی برگزار می شود.

نشست اسباب بازی و علوم شناختی با رویکرد بازی های شناختی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این نشست تخصصی ساعت 9 تا 12 روز دوشنبه 29 دی 1399 در قالب وبینار با حضور دو سخنران از کشور دانمارک و سه سخنران داخلی برگزار خواهد شد.

هادی مرادی سبزوار مدیر گروه هوش ماشین و رباتیک دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران و محمود تلخابی عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و پژوهشکده علوم شناختی، از جمله سخنرانان نشست اسباب بازی و علوم شناختی با رویکرد بازی های شناختی هستند.

همچنین میهالا تارانو پژوهش گر مرکز Interacting minds وابسته به دانشگاه Aarhus، دانشجوی پسادکتری روان شناسی شناختی در دانمارک و فارغ التحصیل دکتری روان شناسی شناختی از دانشگاه Plymouth انگلستان و زوانا شولز پژوهش گر مرکز Interacting minds وابسته به دانشگاه Aarhus در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

همچنین مهدیه کرمی دکترای تخصصی علوم شناختی و پژوهشکده علوم شناختی به عنوان سخنران مهمان در این نشست حضور خواهد داشت.

شرکت کنندگان برای حضور در نشست اسباب بازی و علوم شناختی با رویکرد بازی های شناختی می توانند به پایگاه جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir مراجعه کنند.

یادآوری می شود ششمین جشنواره ملی اسباب بازی از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با همکاری شورای نظارت بر اسباب بازی، انجمن تولید کنندگان اسباب بازی و ستاد توسعه علوم شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شعار آینده را باید ساخت در زمستان 1399 به صورت مجازی در حال برگزاری است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49706

به "نشست اسباب بازی و علوم شناختی با رویکرد بازی های شناختی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست اسباب بازی و علوم شناختی با رویکرد بازی های شناختی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید