نمایندگان خوزستان به شفافیت آراء در تصمیمات تعیین کننده مجلس بپردازند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، 6 دفتر انجمن اسلامی دانشجویان خوزستان در نامه ای خطاب به نمایندگان استان، خواستار شفافیت آراء آنان در تصمیمات تعیین کننده مجلس شدند.

نمایندگان خوزستان به شفافیت آراء در تصمیمات تعیین کننده مجلس بپردازند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، 6 دفتر انجمن اسلامی دانشجویان خوزستان در نامه ای خطاب به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواستار شفافیت آراء آنان در خصوص تصمیمات تعیین کننده مجلس شدند.

در این نامه آمده است:

مدتی از از عمر مجلسی که بیشتر نمایندگان آن با شعار شفافیت و عدالت بر کرسی های آن تکیه زده اند میگذرد و انتظاری که از یک مجلس مدّعی تحول خواهی و انقلابی بودن می رود آن است که در بزنگاه های حساس، در تقنین، نظارت و یا انتخاب مسئولان نهاد های وابسته به مجلس شورای اسلامی خود پایبند تر از همه به کشور و آیین نامه های داخلی مجلس باشد.

همانطور که مستحضرید یکی از مطالبات عمده ملت ایران بالاخص فعالین دانشجویی در سال های اخیر مسئله شفافیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده است.

مطالبه ای جدی که انتظار می رفت با روی کار آمدن مجلس جدید سریع محقق شود، مجلسی که در ایام آغازین کار خود بحث شفافیت را در دستور کار خود قرار داد، اما همچنان اگر نماینده ای علاقه ای به انتشار آرا و نظرات خود در فضای مجازی نداشته باشد رای، نظر و استدلال ها نامعلوم خواهد ماند و تغییر و تحولی به وجود نیامده است.

با توجه به جنبه های پر رنگ مسئله شفافیت در شعار های انتخاباتی نمایندگان حاضر در مجلس و با توجه به نقش اساسی شفافیت در حسن پیگیری سایر مطالبات مردم از جمله مطالبات اقتصادی و معیشتی، حداقل توقع تا تصویب قوانین به روز و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای انتشار صریح و الزامی آرا و اقدامات اساسی نمایندگان به عنوان وکلای ملت ایران از هر رسانه و تریبونی که در دست دارند برای اعلام رای خود در خصوص تصمیمات تعیین کننده مجلس دریغ نورزند و مردم را در جریان آراء و تصمیمات خود بگذارند چرا که تکرار رویه قبلی و مبهم ماندن نظرات نمایندگان شایسته ملت ایران و مجلس یازدهم نخواهد بود.

اسامی امضاءکنندگان این نامه:

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی آبادان

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41501

به "نمایندگان خوزستان به شفافیت آراء در تصمیمات تعیین کننده مجلس بپردازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان خوزستان به شفافیت آراء در تصمیمات تعیین کننده مجلس بپردازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید