نوازی: قولی بابت کسب سهمیه نداده ایم، مسئولیت پذیری بازیکنان قابل ستایش است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قولی نداده ایم اما تلاش می کنیم بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم.

نوازی: قولی بابت کسب سهمیه نداده ایم، مسئولیت پذیری بازیکنان قابل ستایش است

محمد نوازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص شرایط پدیده و کسب 3 برد پیاپی در لیگ برتر گفت: خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان تواستیم در سه بازی گذشته نتایج خوبی بگیریم. خوشبختانه مسئولان باشگاه، استانداری و شهرداری هم به خوبی از تیم حمایت می کنند و تمام هدف کادر فنی هم این است که بتوانیم بهترین شرایط ممکن را در تیم ایجاد کرده و نتایج خوبی بگیریم.

نوازی در پاسخ به این پرسش که آیا پدیده می تواند به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند نام کرد: ما بابت کسب سهمیه قولی نداده ایم اما مطمئنا تلاش خواهیم کرد که تا پایان فصل بهترین رتبه را به دست بیاوریم که اگر سهمیه هم بگیریم اتفاق بزرگی خواهد بود. مسئله این است که در بازی های آینده هم با همین کیفیت و حتی بهترین باشیم و بازیکنان هم بتوانند وظایف خودشان را انجام بدهند در بازی های اخیر مسئولیت پذیری آنها قابل ستایش بوده و امیدواریم بتوانیم این فرایند خوب را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که از بین سپاهان و پرسپولیس کدام تیم قهرمان لیگ خواهد شد گفت: پیش بینی خیلی سخت است چون هر دو تیم شانس دارند و باید دید در بازی های باقیمانده کدام تیم لغزش خواهد داشت؟ فکر می کنم شانس هر دو تیم برابر است و هر تیمی بازی های بعدی را به خوبی مدیریت کند قهرمان خواهد شد.

مربی پدیده درخصوص دیدار با نساجی قائمشهر گفت: هر بازی سختی های خاص خودش را دارد نساجی هم دنبال این است که خودش را از خطر سقوط نجات بدهد و طبیعتا دنبال سه امتیاز این بازی است ولی ما هم به چیزی جز برد فکر نمی کنیم و تمام هدفمان این است که سه امتیاز را بگیریم تا این فرایند خوب را ادامه دهیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 62036

به "نوازی: قولی بابت کسب سهمیه نداده ایم، مسئولیت پذیری بازیکنان قابل ستایش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: قولی بابت کسب سهمیه نداده ایم، مسئولیت پذیری بازیکنان قابل ستایش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید