نویل: منچستریونایتد بعد از رفتن کلوپ و گواردیولا می تواند فاتح لیگ برتر گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اسطوره منچستریونایتد معقتد است در صورت جدایی یورگن کلوپ از لیورپول و پپ گواردیولا از منچسرسیتی، سرخپوشان منچستر می توانند دوباره قهرمان لیگ برتر شوند.

نویل: منچستریونایتد بعد از رفتن کلوپ و گواردیولا می تواند فاتح لیگ برتر گردد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی با 20 قهرمانی در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس پرافتخارترین تیم جزیره به شمار می رود که 13 قهرمانی اخیر این تیم در لیگ برتر انگلیس در دوران سرمربیگری سرالکس فرگوسن به دست آمده و شیاطین سرخ پس از این سرمربی اسکاتلندی و از سال 2013 به بعد با سرمربیانی همچون دیوید مویس، لوئیز فن خال، ژوزه مورینیو و حالا اولگنار سولسشایر دیگر پیروز به کسب قهرمانی در این رقابت ها نشده اند.

گری نویل اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است تا زمانی که پپ گواردیولا و یورگن کلوپ در لیگ برتر باشند، شیاطین سرخ کار سختی برای قهرمانی در این رقابت ها دارند. در سه فصل اخیر منچسترسیتی با سرمربیگری گواردیولا دو بار فاتح لیگ برتر شده است و لیورپول هم فصل اخیر با سرمربیگری کلوپ پس از 30 سال در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس به قهرمانی رسید.

نویل 45 ساله که خود در زمان بازیگری اش هشت قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را با منچستریونایتد تجربه نموده است، در گفت وگو با نشریه میرر گفت: چیزی که می توانم به شما تضمین بدهم این است که منچستریونایتد دوباره فاتح لیگ برتر خواهد شد. شاید این فصل یا فصل آینده این اتفاق نیفتد، اما منچستر دوباره قهرمان خواهد شد و وقتی هم این انتظار کمی طولانی گردد، حس فوق العاده ای به وجود خواهد آمد.

وی اضافه کرد: من اینجا به عنوان طرفدار منچستریونایتد ننشسته ام که با خودم فکر کنم سال جاری باید فاتح لیگ شویم. بله، ما دوست داریم این اتفاق بیفتد، اما حالا زمانش نیست. شاید وقتی کلوپ و گواردیولا به ترتیب از لیورپول و منچسترسیتی رفتند، چند سال بعد امیدوارم به قهرمانی برسیم. در آن زمان ما شانس قهرمانی داریم.

مدافع پیشین شیاطین سرخ تأکید کرد: کلوپ و گواردیولا مربیان برجسته ای هستند که تیم های واقعاً خوبی ساخته اند، اما آنها در یکی دو و یا سه سال آینده لیورپول و منچسترسیتی را ترک خواهند کرد. آن زمان است که منچستریونایتد می تواند بازگردد و فاتح لیگ گردد. مطمئنم که چلسی هم همین طور فکر می نماید.

نویل معتقد است دونی فن دبیک نمی تواند تنها خرید تابستانی منچستریونایتد باشد و در این باره نیز گفت: اگر منچستریونایتد دو مهاجم برجسته، یک مدافع میانی فوق العاده و یک دفاع چپ شگفت انگیز به خدمت بگیرد، می تواند این فصل مدعی قهرمانی باشد.

شیاطین سرخ در فصل اخیر با سرمربیگری اولگنار سولسشایر در رتبه سوم به کار خود در مسابقات لیگ برتر پایان دادند و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را هم از این طریق به دست آوردند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40581

به "نویل: منچستریونایتد بعد از رفتن کلوپ و گواردیولا می تواند فاتح لیگ برتر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویل: منچستریونایتد بعد از رفتن کلوپ و گواردیولا می تواند فاتح لیگ برتر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید