هشدار قرمز هواشناسی خوزستان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به استقرار توده هوای گرم و وقوع دماهای 49 و 50 درجه و بالاتر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در این استان، هشدار سطح قرمز صادر کرد.

هشدار قرمز هواشناسی خوزستان

به گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: وقوع دماهای 49 درجه و بالاتر در مسجدسلیمان، بهبهان، هندیجان و شادگان، وقوع دماهای 50 درجه و بالاتر در بستان، دشت آزدگان ، هویزه، شوش، کرخه، هفتکل، آبادان ، خرمشهر، اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، امیدیه، رامشیر، رامهرمز، آغاجاری، شوشتر، دزفول، گتوند، اندیمشک و ماهشهر در این 2 روز پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد:تا اواخر وقت فردا یکشنبه وزش باد در بعضی از منطقه ها غربی، جنوبی و مرکزی خوزستان میانه خواهد بود و احتمال برخاستن گرد و غبار محلی و موقتی در ساعاتی از بعدازظهرها در منطقه ها غربی، جنوب غربی و مرکزی استان وجود دارد.

محمد سبزه زاری بیان نمود: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به علت جنوبی شدن جریانات برای ساعاتی افزایش رطوبت و شرجی در منطقه ها ساحلی و مرکزی خوزستان مورد انتظار است.

طوی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته شوش با 49.2 و ایذه با 24.6 درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند؛ حداکثر دمای اهواز در این مدت به 47.1 و حداقل به 32.3درجه سانتیگراد رسیده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به استقرار توده هوای گرم و خطر گرمازدگی از روز پنجشنبه 17 تیر در استان هشدار سطح قرمز صادر نموده بود که بر این اساس ادارات 18 شهرستان روز شنبه 19 تیر تعطیل اعلام شدند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 61177

به "هشدار قرمز هواشناسی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار قرمز هواشناسی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید