هنوز کار بزرگی برای کارگران انجام نشده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/کردستان استاندار کردستان ضمن تبریک روز کارگر گفت: هنوز برای کارگران کار بزرگی انجام نشده و باید تلاش کنیم تا بتوانیم خدمات بیشتری به کارگران ارائه کنیم.

هنوز کار بزرگی برای کارگران انجام نشده است

بهمن مرادنیا با حضور در سی و دومین جشنواره استانی امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه کردستان، اظهار کرد: هرکجا بحث تولید و کار هست دستان توانمند کارگران نقش آفرین است لذا همه ما مسؤولین باید تمام هم و غم خود را بگذاریم که بخشی از مسائل کارگران را حل یا لااقل کم کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران وعده ای است که سال ها طول کشیده، اعلام کرد: علیرغم تلاش های اجرا شده در سال های اخیر اما باز نتوانسته ایم این مجموعه را به افتتاح (در روز کارگر) برسانیم.

مرادنیا ضمن تقدیر از تلاش های مدیران اجرایی و مدیران بانک های ذیربط استان برای تکمیل این مجموعه، افزود: هنوز کار بزرگی انجام نشده و باید تلاش کنیم تا بتوانیم خدمات بیشتری به کارگران ارائه کنیم.

استاندار کردستان یادآوری کرد: در همین ایام کرونا، اگر کشور در بسیاری حوزه ها محتاج نشد، نتیجه تلاش کارگران است؛ امیدواریم روزی ببینیم کارگران ما در سطح دنیا بدرخشند.

مرادنیا در ادامه خواستار همکاری بیش از پیش مدیران در راستای تسریع در تکمیل و بهره برداری مجتمع فرهنگی ورزشی کارگران سنندج شد و گفت: از این مجموعه ورزشی توقع قهرمان پروری نداریم اما انتظار داریم کارگران بتوانند در این مجموعه روحیه و فکر و ذهن خود را بازسازی کنند.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه و ورزشکاران مدال آور جامعه ورزشی تقدیر شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57001

به "هنوز کار بزرگی برای کارگران انجام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز کار بزرگی برای کارگران انجام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید