شرایط مبهم هر سه لیگ مهم فوتسال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مشخص نیست شرایط لیگ های فوتسالی در این روزهای کرونایی چه می شود.

شرایط مبهم هر سه لیگ مهم فوتسال

به گزارش خبرنگاران، این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا همه مسابقات ورزشی تعطیل است و به نظر می رسد کم کم شاهد استارت رقابت ها باشیم.در فوتسال برگزاری فینال بازی های لیگ برتر مهم ترین دغدغه سازمان لیگ فوتسال است و با برگزاری این دیدار بین دو تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان، چهره قهرمان فصل 98 بازی ها تعیین می شود اما هنوز سازمان لیگ در مورد زمان و نحوه برگزاری این بازی به جمع بندی نرسیده است. با این حال شرایط دو لیگ دیگر فوتسالی نیز مبهم است.

مسابقات در لیگ دسته اول فوتسال با حساسیت و جذابیت بالایی پیگیری می شد و هنوز یک هفته به سرانجام این رقابت ها در گروه دوم باقی مانده است و پس از آن باید چهار تیم در پلی آف شرکت کنند تا چهره دو تیم صعود کننده به لیگ برتر تعیین شود. یعنی عملا سه هفته از لیگ دسته اول برای تعیین شدن دو تیم صعود کننده باقی مانده است که معلوم نیست چه زمانی برگزار می شود. هم چنین لیگ دسته دوم فوتسال هم قرار بود از هفته اول اسفندماه 1398 استارت بخورد و گروه بندی و برنامه بازی ها هم تعیین شده بود اما با شیوع کرونا استارت این فصل هم به تعویق افتاد و چه بسا سازمان لیگ کلا قید برگزاری این فصل را بزند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28804

به "شرایط مبهم هر سه لیگ مهم فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مبهم هر سه لیگ مهم فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید