پنجعلی: در تیم های پایه های پرسپولیس آب معدنی و گرمکن نداشتیم، از جیب مان خرج می کردیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پیشکسوت و مدیر آموزشگاه باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته گفت: در تیم های پایه پرسپولیس به هیچ وجه امکانات نداشتیم و بچه ها در زمستان با پیراهن آستین کوتاه بازی می کردند.

پنجعلی: در تیم های پایه های پرسپولیس آب معدنی و گرمکن نداشتیم، از جیب مان خرج می کردیم

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره جدایی اش از مدیریت آموزشگاه باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاق خاصی نیفتاد. با سمیعی جلسه داشتیم و صحبت کردیم، بعدش هم خداحافظی کردیم.

وی در خصوص مسائلی که در زمان حضور در آموزشگاه پرسپولیس با آن روبرو بوده است، گفت: همواره مسائل اقتصادی بوده و به هیچ وجه در تیم های پایه امکانات نداشتیم.

نتایج ضعیف تیم های پایه پرسپولیس با انتقاداتی در سال گذشته روبرو بود و به نظرتان علت این نتایج چه بود؟ مدیر آموزشگاه پرسپولیس در فصل گذشته در واکنش به این سؤال گفت: باید برای مان تعریف گردد که نتیجه می خواهیم یا سازندگی. هیچ جای جهان اینطور نیست که تیمی در پایه ها دنبال نتیجه باشد، آموزشگاه یعنی پرورش ولی تعریف آن در ایران چیز دیگری است. اگر می خواهیم نتیجه بگیریم باید امکانات داشته باشیم. ما در زمستان پیراهن آستین کوتاه داشتیم. از شهرستان نمی توانستیم بازیکن بگیریم، چون خوابگاهی نبود. آب خوردن نداشتیم، شاید باورش سخت باشد ولی این واقعیت است. سرپرست های ما از جیب شان خرج می کردند و وقتی هم می گفتیم ترتیب اثر داده نمی شد. در سرمای زمستان گرمکن نداشتیم و بچه ها با آستین کوتاه بازی می کردند.

پنجعلی در واکنش به این موضوع که برای موفقیت در تیم های پایه باید حمایت انجام گردد، گفت: احتمالاً برنامه همین بود و حتماً از این به بعد حمایت می نمایند. من با مدیران باشگاه هم صحبت می کردم این مسائل را قبول داشتند. به هر حال پرسپولیس خانه ماست.

پنجعلی درباره اینکه چند درصد از قرارداد کادرفنی تیم های پایه پرسپولیس پرداخت شده، نام کرد: همین چند روز پیش و بعد از سرانجام بازی ها 50 درصد پرداخت شد. مابقی را هم گفتند هر وقت پول آمد می دهیم. البته کل مبلغ تیم های پایه اصلاً رقمی نیست. شاید قرارداد همه کادر تیم های پایه روی هم یک میلیارد نگردد. یک مربی با 60 میلیون کل سال را کار می نماید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 61922

به "پنجعلی: در تیم های پایه های پرسپولیس آب معدنی و گرمکن نداشتیم، از جیب مان خرج می کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجعلی: در تیم های پایه های پرسپولیس آب معدنی و گرمکن نداشتیم، از جیب مان خرج می کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید