پیشنهاد باور نکردنی سیتی برای جذب لیونل مسی ، حقوق ستاره آرژانتینی بیشتر از ارزش یوونتوس، اینتر، آرسنال و ...

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سران باشگاه منچسترسیتی برای خرید لیونل مسی رقمی دور از ذهن را در نظر گرفته اند.

پیشنهاد باور نکردنی سیتی برای جذب لیونل مسی ، حقوق ستاره آرژانتینی بیشتر از ارزش یوونتوس، اینتر، آرسنال و ...

به گزارش خبرنگاران بنابر ادعای سایت اسپورت اسپانیا، قرارداد لیونل مسی با منچسترسیتی 5 ساله خواهد بود. این قرارداد به 2 بخش زمانی مجزا تقسیم خواهد شد.

سه سال از این قرارداد مختص باشگاه منچسترسیتی است و 2 سال دیگر را مسی با باشگاه نیویورک در لیگ ام ال اس آمریکا قرارداد امضاء خواهد نمود. مسی از این قرارداد برای هر فصل بدون احتساب اقتصادیات 100 میلیون یورو دریافت می نماید و در عرض 5 سال حدود 750 میلیون یورو کسب می نماید.

اسپورت می گوید مدیران منچسترسیتی اعضای گروهی هستند که مالکیت باشگاه آمریکایی نیویورک سیتی اف سی را هم در دست دارد. آنها به همین خاطر می خواهند مسی سال های خاتمهی قراردادش را در لیگ MLS و با پیراهن نیویورک به خاتمه برساند.

ابر ستاره فوتبال دنیا همچنین برای حضور احتاقتصادی خود در نیویورک صاحب 250 میلیون یورو خواهد شد. این قرارداد برای جلوگیری از دور زدن قوانین فیرپلی اقتصادی (FFP) توسط باشگاه منچسترسیتی نوشته خواهد شد. منچسترسیتی انگلیس از مشتریان پر و پا قرص لیونل مسی ستاره تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا به حساب می آید.

در مورد نجومی بودن دستمزد مسی همین بس که او میتواند با 750 میلیون یورویی که در سیتی به عنوان حقوق دریافت می نماید هر باشگاهی که در لیگ ایتالیا و آلمان (به جز بایرن) و اسپانیا(به جز رئال و بارسلونا) وانگلیس(به جز منچستر ، لیورپول و سیتی) وجود دارد را بخرد. مبلغی شگفت انگیز که ممکن است ستاره بارسلونا را وسوسه کند حتی در صورت برکناری بارتامئو هم در این تیم نماند.

  • چهارشنبه سرنوشت ساز در انتظار مسی و بارسلونا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39302

به "پیشنهاد باور نکردنی سیتی برای جذب لیونل مسی ، حقوق ستاره آرژانتینی بیشتر از ارزش یوونتوس، اینتر، آرسنال و ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد باور نکردنی سیتی برای جذب لیونل مسی ، حقوق ستاره آرژانتینی بیشتر از ارزش یوونتوس، اینتر، آرسنال و ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید