پیش بینی آینده با اپلیکیشن جدید فیس بوک

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فیس بوک از عرضه اپلیکیشنی برای پیش بینی آینده به نام فورکست خبر داده و میخواهد با همکاری متخصصان از آن برای پاسخگویی به بعضی سوالات مهم استفاده کند.

پیش بینی آینده با اپلیکیشن جدید فیس بوک

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، عموم مردم سوالات زیادی در خصوص زمان عرضه واکسن ویروس کرونا و بسیاری از تحولات مهم سیاسی و اجتماعی دیگر دارند. اپلیکیشن جدید فیس بوک به نام فورکست به متخصصان و آینده پژوهان امکان می دهد تا پیش بینی های خود را ثبت نمایند تا در آینده معین گردد آیا این پیش بینی ها صحیح بوده اند یا خیر.

فورکست با سیستم عامل آی او اس سازگار است و معین نیست آیا نسخه اندرویدی آن به بازار می آید یا نه. متخصصان یادشده تنها با دعوت فیس بوک می توانند وارد محیط برنامه فورکست شده و پیش بینی های خود را اعلام نمایند. البته آنها باید استدلال های خود را نیز به طور مفصل تشریح نمایند. سپس عموم مردم می توانند به پیش بینی های مختلف رای دهند تا معین گردد استدلال های کدامیک از متخصصان بیشتر به مذاق عموم مردم خوش آمده است.

استفاده از فورکست از امروز با دریافت پیش بینی های محققان و دانشگاهیان در خصوص اثرات و پیامدهای شیوع ویروس کرونا شروع می گردد. هنوز معین نیست فیس بوک میخواهد چه استفاده ای از این اطلاعات به عمل آورد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34641

به "پیش بینی آینده با اپلیکیشن جدید فیس بوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی آینده با اپلیکیشن جدید فیس بوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید