چرا باید شکم درد را جدی گرفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران :درد شکم، درد نسبتا شایعی است که بسیاری از افراد در طول زندگی تجربه می کنند که می تواند علل متعددی داشته باشد.

چرا باید شکم درد را جدی گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران به نقل از العین، درد شکم ممکن است به دلیل زخم هایی مانند زخم معده و زخم اثنی عشر یا عفونت هایی مانند پانکراتیت بروز کند.

مرکز فدرالی آموزش بهداشتی آلمان اعلام کرده است که درد شکم یکی از مسائلی است که تشخیص علت آن سخت است. زیرا شکم درد یک علامت عمومی است که حکایت از انواع مختلفی از بیماری ها دارد.

این مرکز آلمانی تاکید کرده است: درد شکم ممکن است به علت زخم هایی مانند زخم معده، زخم اثنی عشر یا عفونت هایی مانند ورم روده، پانکراتیت، آپاندیسیت یا فتق مانند فتق مغبنی (فتق شکمی است که در ناحیه کشاله ران اتفاق می افتد)، فتق دیواره شکم، فتق ناف یا سنگ هایی مانند سنگ کلیه و سنگ صفرا باشد.

از جمله دیگر دلایل درد شکم شامل سوءهاضمه، سوزش معده، یبوست، سندرم روده تحریک پذیر، مسائل کبدی، لگن درد و مجاری ادراری است.

با مشخص محل درد ها و شرایطی که در آن ها رخ می دهد، پزشک می تواند علت اصلی درد شکم را تشخیص دهد و سپس درمان مناسب را مشخص کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43275

به "چرا باید شکم درد را جدی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید شکم درد را جدی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید