کارشناسان آمریکایی نگران فشارهای سیاسی برای واکسن کرونا هستند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، تایید احتمالی و زودهنگام واکسن کرونا در آمریکا به نگرانی محققان و کارشناسان بهداشتی اداره غذا و داروی این کشور موسوم به اف دی ای منجر شده است.

کارشناسان آمریکایی نگران فشارهای سیاسی برای واکسن کرونا هستند

در این ارتباط گفته شده است که برخی کارشناسان بهداشت و درمان نگران فشارهای سیاسی و احتمالی از سوی سیاستمداران در فرایند تحقیقات پیرامون تایید نهایی واکسن کرونا پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2020 هستند.

به عنوان نمونه دکتر پاول آفیت عضو مشاور سازمان غذا و داروی آمریکا گفته است که نگران به حاشیه راندن استانداردهای لازم برای تایید واکسن کرونا است تا این واکسن در زودترین زمان ممکن و زودتر زمان لازم برای تحقیقات نهایی به تولید انبوه برسد.

مقامات آمریکایی به این گزارش نیویورک تایمز واکنش و پاسخی نداشته اند اما جود دیر سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرده است که تحقیقات، توسعه، آزمایشات و توزیع نهایی سریع واکسن کووید -19 نشان می دهد اولویت اصلی ترامپ سلامت و ایمنی مردم آمریکا است.

تا کنون همه ادعاهای ترامپ درباره ساخت واکسن کرونا در آینده نزدیک از سوی کارشناسان رد و تاکید شده تا ساختن واکسن مطمئن کرونا ماه ها فاصله وجود دارد.

آمار ابتلاء و مرگ در اثر این بیماری در آمریکا بیش از هر کشور دیگر جهان بوده است. براساس شمارش دانشگاه جانز هاپکینز بیش از چهار میلیون و 600 هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند و حداقل 154 هزار و 834 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37544

به "کارشناسان آمریکایی نگران فشارهای سیاسی برای واکسن کرونا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسان آمریکایی نگران فشارهای سیاسی برای واکسن کرونا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید