کشف 72 کیلو شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر یاسوج

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 72 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در جاده شیراز-گچساران کشف شد.

کشف 72 کیلو شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر یاسوج

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سرهنگ کیقباد مصطفایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: 72 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در جاده شیراز-گچساران کشف و ضبط شد و در این زمینه 4 نفر دستگیر و روانه زندان شدند.

وی عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران قرار گرفت.

مصطفایی ابراز کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با تعامل مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین انجام ایست و بازرسی در محور شیراز به گچساران به یک دستگاه خودروی پراید مظنون و آن را نیز متوقف کردند.

رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد شرح داد: مأموران در بازرسی از این خودرو 72 کیلوگرم شیشه که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

مصطفایی با بیان اینکه این محموله از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، گفت: در این رابطه 4 سوداگر مرگ دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

وی با تاکید بر تشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43505

به "کشف 72 کیلو شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 72 کیلو شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید