کلنگ زنی طرح هادی 2 روستا در آذربایجان غربی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران همزمان با ماه مبارک رمضان، مراسم کلنگ زنی اجرای طرح هادی روستاهای دیزج تکیه و آده بزرگ با حضور شارلی انویه-نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی و بدلی-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد.

کلنگ زنی طرح هادی 2 روستا در آذربایجان غربی

بدلی در این مراسم طی سخنانی به توسعه و عمران و آبادانی روستاها اشاره کرد وآن را عاملی مهم در حفظ جمعیت روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و ایجاد مهاجرت معکوس ، افزایش تولیدات روستایی دانست.

در ادامه این مراسم نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی گفت :

رشد و توسعه عدالت اقتصادی و اجتمائی در روستاها ، جزوتاثیرگذارترین برنامه ها و اولویتهای کاری بنیاد مسکن در مناطق روستایی است.

انویه اضافه کرد: بنیاد مسکن تا به امروز جزو پرتلاش ترین و کم توقع ترین دستگاها بوده و به همین دلیل مظلوم ترین سازمان واقع شده است.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی شرح داد: بی شک فعالیتهای عمرانی بنیاد مسکن در سطح روستاها تأثیر بسیار زیادی در رشد و توسعه صنعت کشاورزی، صنعت دامی ، صنایع دستی ، صنایع ساختمانی و زیباسازی چهره روستایی دارد.

شارلی انویه خاطر نشان کرد:بنیاد مسکن در مواقع بروز سوانح طبیعی همیشه در صحنه حاظر و پای کار بوده و صادقانه به مردم خدمت نموده است و فعالیت های این نهاد به مصداق رعایت عدالت اجتمائی در روستاها می باشد.

بدلی-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی تشریح کرد : مشارکت و همکاری اهالی روستاها گامی موثر در فرایند اجرای طرح های عمران روستایی است.

وی همچنین اضافه کرد:نگهداری مناسب از طرح های عمران روستایی توسط اهالی روستاها ، موجب دوام و ماندگاری بیشتر و منظر و زیبایی محیط روستایی می شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56613

به "کلنگ زنی طرح هادی 2 روستا در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ زنی طرح هادی 2 روستا در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید