کنایه ساری به سرمربی اخراجی تیم ملی ایتالیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال ناپولی از پیروزی قاطع تیمش برابر نماینده اوکراین در لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد و به سرمربی سابق آتزوری هم به خاطر نادیده دریافت ستاره تیم او کنایه زد.

کنایه ساری به سرمربی اخراجی تیم ملی ایتالیا

به گزارش خبرنگاران، ناپولی شب گذشته (سه شنبه) در استادیوم سن پائولو میهمانش شاختار دونتسک اوکراین را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امیدوار ماند. ناپولی حالا 6 امتیازی است، 3 امتیاز کمتر از شاختار دونتسک و در بازی های رودرویش با نماینده اوکراین هم بهتر نتیجه گرفته است اما صعودش تنها در صورتی محقق می گردد که دو هفته دیگر فاینورد را در هلند شکست دهد و شاختار دونتسک هم در خانه اش به منچسترسیتی ببازد.

در پیروزی شب گذشته آبی پوشان شهر ناپل، لورنزو اینسینیه گل اول را به ثمر رساند، همان بازیکنی که قرار نگرفتنش در ترکیب تیم ملی ایتالیا برابر سوئد در پلی آف جام جهانی 2018 جنجال زیادی به پای کرد و همین سوژه ای برای کنایه زدن ساری به جامپیرو ونتورا، سرمربی اخراجی آتزوری شد.

ساری کنفرانس خبری پس از بازی را با تمجید از عملکرد خوب تیمش مقابل شاختار دونتسک آغاز کرد و گفت: به محض اینکه فشار هافبک های ما بیشتر شد ، بازی به سود ما جریان پیدا کرد. 30-35 دقیقه ای مشکل داشتیم و حریف توپ را به خوبی رد و بدل می کرد اما ما از آن مقطع به بعد تا خاتمه نیمه اول آغاز به تخریب حرکات آنها کردیم. از عملکردمان راضی هستیم و اینکه ثابت کردیم حواس مان به لیگ قهرمانان هم هست و برای این رقابت ها هم اهمیت قائل هستیم اما متأسفانه الان سرنوشت مان فقط در دست خودمان نیست. باید در هلند ببریم و بعد منتظر نتیجه بازی دیگر و امیدوار بمانیم.

ساری ادامه داد: اینسینیه در 3 سال اخیر واقعاً پیشرفت نموده و به یک بازیکن طراز اول تبدیل شده است، کسی که من فکر می کنم او هم باید در سیستم چرخشی مان قرار بگیرد چون برای ما بسیار مهم است و ما می توانیم حداقل در 20 دقیقه خاتمهی بازی به او استراحت بدهیم و اگر هم شد در یک بازی کلاً او را به میدان نفرستیم اما من نمی توانم این کار را بکنم.

در جریان بازی شب گذشته ناپولی، دوربین های تلویزیونی صحنه جالبی را شکار کردند: یادداشت برداری ساری در ثانیه 23 بازی!

سرمربی ناپولی در پاسخ به این سؤال که در آن مقطع زودهنگام از بازی چه چیزی یادداشت می کرد، به شوخی گفت: چیز خاصی نبود. لیست خریدهایم برای فردا بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21854

به "کنایه ساری به سرمربی اخراجی تیم ملی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه ساری به سرمربی اخراجی تیم ملی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید