کوهن:ترامپ می خواهد رئیس جمهور مادام العمر باشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مایکل کوهن، وکیل خصوصی و کارچاق کن پیشین رئیس جمهور آمریکا، گفت زمانی که ترامپ می گوید می خواهد 12 سال دیگر هم در کاخ سفید باشد، شوخی ندارد و کاملاً جدی است!

کوهن:ترامپ می خواهد رئیس جمهور مادام العمر باشد

به نقل از ویک، کتاب جدید کوهن در خصوص زمانی که برای ترامپ کار می نموده با عنوان بی وفا: یک توضیح حال، روز سه شنبه منتشر شد و او نیز در برنامه ریچل مادو ظاهر شد تا در این باره صحبت کند. کوهن گفت ترامپ تغییرات چشمگیری داشته و همان آدمی که سال ها پیش می شناختم نیست. او همواره بدخلق بود و شیوه خاصی داشت، اما قدرتی که حالا دارد به مغزش رفته است.

وی اضافه نمود: سوای از همه این ها، ترامپ می خواهد یک آتوکرات باشد. او می خواهد رئیس جمهور مادام العمر باشد. او می خواهد دقیقاً مثل ولادیمیر پوتین روسیه، کیم جونگ اون کره شمالی، نیکولاس مادوروی ونزوئلا و محمد بن سلمان عربستان سعودی باشد. او ولع این موضوع را دارد. او نمی خواهد به کاندیدا بودن اکتفا کند، برای همین است که می گوید 12 سال دیگر چطور است؟ 12 سال دیگر. او شوخی نمی نماید.

ترامپ قادر نیست با کنایه حرف بزند

کوهن گفت: ترامپ قادر نیست با کنایه حرف بزند، زیرا حس شوخ طبعی ندارد. او نمی خندد، جوک نمی گوید، حس شوخ طبعی ندارد. وقتی حرفی می زند، دقیقاً منظورش همان است. کوهن ترامپ را به رهبر فرقه تشبیه کرد و گفت کتاب بی وفا را در کوشش برای این نوشته، که واقعاً چشمان 38 درصدی را که هر کاری ترامپ می نماید به نظرشان پذیرفتنی است را باز کند. او اهمیت نمی دهد و آن ها هم اهمیت نمی دهند. او همچنین وقتی گفت کسی را در خیابان پنجم می کشد و از زیر آن در می رود، هم شوخی نمی کرد! واقعاً می گوید.

کوهن: ادعای سال 2011 ترامپ مبنی بر فرستادن بازرس خصوصی به هاوایی، دروغ بود!

وی توضیح داد: رئیس جمهور زمانی که در سال 2011 ادعا کرد به بازرسان خصوصی مبلغی پرداخت نموده تا به هاوایی بروند و اطلاعاتی درباره گواهی تولد باراک اوباما، رئیس جمهور سابق به دست آوردند، دروغ می گفت!

کوهن گفت، زمانی که ترامپ به طور بی نهایتی آغاز به صحبت درباره این تئوری توطئه کرد، دید که اعداد نظرسنجی و محبوبیت و تعداد دفعاتی که بر روی جلد روزنامه ها قرار می گیرد در حال افزایش است. ترامپ واقعاً به این موضوع باور نداشت، اما تا جایی که پای برنده شدن او در میان باشد، اهمیتی نمی دهد که چه می گوید و چه کسانی آن را می فهمند.

بعد از اینکه ترامپ ادعا کرد بازرسان خصوصی را به هاوایی فرستاده، گفت که آن ها نمی توانند چیزی که در حال کشفش هستند را باور نمایند! بعدتر، ترامپ از افشای آنچه ادعا می شد بازرسان از آن پرده برداشته اند، خودداری کرد و به اندرسون کوپر سی ان ان گفت، صحیح نیست که کشف های آن ها آشکار گردد.

کوهن: ترامپ در پوتین غوطه ور است

وکیل خصوصی پیشین ترامپ اضافه نمود: ترامپ هیچ وقت فکر نمی کرد برنده انتخابات 2016 باشد، و آن را به عنوان یک فرصت تبلیغاتی برای مطرح شدن جهانی می دید.

کوهن در کتاب بی وفا می نویسد که ترامپ بخش زیادی از کارزار 2016 خود را به دریافت تأیید روس ها سپری کرد، چرا که می خواست بتواند از اشخاصی نزدیک به ولادیمیر پوتین پول قرض کند. وی مدعی شد، به این دلیل که ترامپ انتظار داشت در انتخابات بازنده گردد، می خواست تمام گزینه های پیش روی سازمان ترامپ، از جمله ساخت برج مسکونی ترامپ، را باز بگذارد.

کوهن اضافه نمود: ترامپ در جریان کارزار 2016، داشتن هرگونه پیوند با روسیه را به دروغ رد کرد. این در حالی است که او سال های آزگار، حتی قبل از پیوستن من به سازمان ترامپ در سال 2007، به دنبال انجام یک پروژه در روسیه بود. او شیفته ثروت ولادیمیر پوتین و تمام فرصت هایی است که به همراه آن، برای او فراهم می گردد.

وی توضیح داد: ترامپ نه تنها هیچ موقع فکر نمی کرد که قرار است در انتخابات 2016 پیروز گردد، بلکه در واقع نمی خواست هم که پیروز گردد. این چیزی بود که قرار بود باشد، و چگونگی آغاز آن توسط ترامپ را نشان می دهد؛ عظیم ترین تبلیغ سیاسی در تاریخ سیاست. اگر این نیم خط را بگیرید و به پروژه برج مسکونی ترامپ بچسبانید، متوجه می شوید که این یک توافق تبلیغاتی بود، این تمام چیزی بود که کارزار رئیس جمهور با آن آغاز کرد، این یک فرصت تبلیغاتی برای مطرح شدن جهانی بود. فقط یک مشکل وجود دارد: اینکه او برنده انتخابات شد! ، ایسنا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40108

به "کوهن:ترامپ می خواهد رئیس جمهور مادام العمر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوهن:ترامپ می خواهد رئیس جمهور مادام العمر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید