یک اتفاق شگفت انگیز ؛ بازیکن ناکارآمدی که جانشین طارمی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، همان بازیکنی که یکی از بدترین بازیکنان خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس لقب گرفت حالا قرار است در یکی از بهترین تیم های پرتغالی به میدان برود.

یک اتفاق شگفت انگیز ؛ بازیکن ناکارآمدی که جانشین طارمی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران، تیم فوتبال ریو آوه که دوشنبه شب مقابل پورتو مغلوب گردید، بعد از رفتن مهدی طارمی مشکل زیادی در خط حمله اش دارد. این تیم تا اینجای لیگ پرتغال در 16 بازی فقط 11 گل زده است.به همین دلیل و در آخرین ساعات پیش از بسته شدن پنجره جابجایی تابستانی اروپا، دو مهاجم جدید این تیم معرفی شدند. بنا بر اعلام سایت این باشگاه، این دو مهاجم جدید یکی کاماچو و دیگری جونیور براندائو است که دومی حضور کوتاه مدتش در پرسپولیس با کلی حاشیه همراه بود. رسانه های پرتغالی درباره انتقال جونیور براندائو تنها به گزارشی از رزومه او اشاره کرده اند که طی فصل جاری پس از انجام 20 بازی با پیراهن اتلتیکو گیوآننس تنها دو گل زده تا این تیم نیز نخواهد قرارداد قرضی اش را دائمی کند. براندائو از سال 2018 تحت قرارداد لودوگورتس است اما هرگز در این تیم بازی نکرده و به صورت قرضی در تیم های مختلف بازی کرده است. او در مدت شش ماه حضور در پرسپولیس حتی یک گل هم نزد و تعداد شوت های در چهارچوبش هم به پنج نرسید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50576

به "یک اتفاق شگفت انگیز ؛ بازیکن ناکارآمدی که جانشین طارمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک اتفاق شگفت انگیز ؛ بازیکن ناکارآمدی که جانشین طارمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید