اینسینیه: حاضر بودم به عنوان دروازه بان هم برای ایتالیا بازی کنم، از دروسی به خاطر حمایتش سپاسگزارم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هافبک هجومی تیم فوتبال ناپولی می گوید حاضر بوده به هر شکلی به تیم ملی کشورش برای صعود به جام جهانی یاری کند، حتی با ایستادن درون چارچوب دروازه این تیم.

اینسینیه: حاضر بودم به عنوان دروازه بان هم برای ایتالیا بازی کنم، از دروسی به خاطر حمایتش سپاسگزارم

به گزارش خبرنگاران، ناکامی ایتالیا برای کسب پیروزی مقابل سوئد در بازی برگشت پلی آف و به تبع آن بازماندنش از جام جهانی 2018 روسیه برای بازیکنان و طرفداران این تیم سخت بود اما برای هافبک هجومی آنها علاوه بر سخت، حسرت برانگیز بود.

اینسینیه که خیلی ها او را در حال حاضر بهترین هافبک هجومی تیم ملی ایتالیا حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد و تمام بازی را از روی نیمکت نظاره کرد. در واقع او در مجموع دو بازی رفت و برگشت تنها 15 دقیقه در بازی رفت فرصت پیدا کرد که برابر سوئدی ها به میدان برود و در این مدت کوتاه نتوانست تأثیر خاصی بر فرایند بازی بگذارد.

او اما در گفت و گویش با نشریه ماتینوی ناپل گفت که تنها و تنها ناراحتی اش از بابت ناکامی ایتالیاست نه به میدان نرفتن خودش.

هافبک ناپولی گفت: تأسف قلبی من نرفتن ایتالیا به جام جهانی است و تنها از این بابت شدیداً ناراحتم. از روز اول قوانین تیم ملی را می دانستم. مهم نیست که چه کسی بازی می نماید. همواره باید به تصمیمات مربیان احترام گذاشت. من حتی اگر یک دقیقه هم فرصت پیدا کنم تمام تلاشم را برای تیم انجام می دهم. برای تیم ملی من حتی حاضر بودم درون دروازه هم بازی کنم چون پیراهن تیم ملی پیراهنی است که بی هیچ حرف و حدیثی باید به آن احترام گذاشت. سرمربی انتخاب های دیگری داشت. او فکر می کرد بازیکنانی که انتخاب نموده برای بردن ما به جام جهانی گزینه های خوبی هستند. هیچ جنجالی در کار نیست. این پیراهن یک نماد است و من می خواهم آن را برای سالیان سال به تن کنم.

طبق گزارش بعضی رسانه های ایتالیایی، ظاهراً بازیکنان یوونتوسی تیم ملی ایتالیا به جامپیرو ونتورا، سرمربی آتزوری گفته بودند که اینسینیه باید در بازی برگشت به میدان برود، ضمن اینکه دروسی هم در اواسط بازی به مربی تیم ملی ایتالیا که از او خواست برای رفتن به میدان خودش را گرم کند توصیه کرد به جای او هافبک ناپولی را به میدان بفرستد چون ایتالیا به پیروزی احتیاج دارد نه تساوی.

اینسینیه در این باره هم مطرح کرد: من از دانیله به خاطر حرکت فوق العاده اش تشکر کردم. او به عنوان یک رهبر واقعی سعی داشت به تیم یاری کند. اگر به میدان می رفتم باعث افتخارم بود. حق ما بود که به جام جهانی برویم چون به نظر من، ایتالیا در آنجا می توانست از اعتبار خودش دفاع کند.

هافبک هجومی آتزوری در انتها به احتمال روی کار آمدن کارلو آنچلوتی پس از اخراج ونتورا اشاره داشت و گفت: آنچلوتی یکی برنده و یکی از بزرگان دنیای فوتبال است اما تصمیم گیری درباره انتصاب او وظیفه مسئولان فدراسیون است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21835

به "اینسینیه: حاضر بودم به عنوان دروازه بان هم برای ایتالیا بازی کنم، از دروسی به خاطر حمایتش سپاسگزارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینسینیه: حاضر بودم به عنوان دروازه بان هم برای ایتالیا بازی کنم، از دروسی به خاطر حمایتش سپاسگزارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید