خبرنگاران 31 واحد صنفی متخلف در خراسان شمالی پلمب شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بجنورد- خبرنگاران- رییس پلیس امنیت عمومی خراسان شمالی گفت: در اجرای طرح کنترل و نظارت بر اصناف و اتحادیه ها که با هدف پیشگیری از تبعات امنیتی شیوع کرونا صورت می گیرد، 31 واحد صنفی متخلف استان پلمب شد.

خبرنگاران 31 واحد صنفی متخلف در خراسان شمالی پلمب شد

سرهنگ غلامرضا قربانی، یکشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: در عمل به بخشنامه تعطیلی موقت واحدهای غیرضرور، برای پیشگیری از انتشار کرونا و نیز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح استان، در 48 ساعت گذشته از 818 واحد صنفی بازدید و سرکشی شد که از این بین به 492 واحد صنفی تذکر و 67 واحد صنفی اخطار داده شد و از 18 واحد صنفی نیز تعهد کتبی گرفته شد.

رییس پلیس امنیت عمومی استان گفت: پلیس امنیت عمومی با موضوع اداره اماکن عمومی و همکاری سازمان صمت، اقدامات کنترلی خود را با راه اندازی گشت های محسوس و نامحسوس تشدید نموده و این اقدامات تا سرانجام طرح فاصله گذاری اجتماعی، تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت.

براساس دستور وزارت کشور اصناف خاطی به مدت یک ماه بسته می شوند. طرح نظارت بر اجرای تعطیلی موقت واحدهای صنفی غیرضرور به مدت دو هفته اجرایی شده است و اگر شدت شیوع بیماری کرونا افزایش یابد نحوه اجرای طرح هم تشدید می گردد.

اکنون پنج هزار و 576 واحد تولیدی، چهار هزار و 648 واحد در زمینه خدمات فنی، 12 هزار و 463 واحد توزیعی، سه هزار و 231 واحد خدماتی و در مجموع 25 هزار و 918 واحد صنفی در خراسان شمالی فعال است و شمار اتحادیه های صنفی استان نیز 138 اتحادیه است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، شمار مبتلایان کرونا در این استان تا ظهر یکشنبه، دهم فروردین، به 301 نفر و تعداد فوتی ها نیز به 31 نفر رسیده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26951

به "خبرنگاران 31 واحد صنفی متخلف در خراسان شمالی پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 31 واحد صنفی متخلف در خراسان شمالی پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید