رقم قرارداد مهدی قایدی با استقلال تعیین شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: مهدی قایدی درباره مسائل باشگاه استقلال و تمرین نکردن بازیکنان گفت: حرف همه بچه ها یکی است و ما واقعاً امروز با روحیه بدی در تمرین حاضر شدیم. بعد از دربی احتیاج به یک تبریک و احترام داشتیم. دو هفته پیش با ما صحبت کردند که مسائل حل خواهد شد، اما بحث ما در حال حاضر پول نیست. نه پولی می خواهیم و نه چیز دیگر و فقط امکانات و احترام می خواهیم. احترام کمترین خواسته ای بود که می توانستند انجام بدهند.

رقم قرارداد مهدی قایدی با استقلال تعیین شد

وی توضیح داد: بچه ها واقعاً ناراحت هستند و تصمیم گرفتیم در این شرایط امروز تمرین نکنیم و این زمان هم برترین موقع بود. فکر می کنم ناراحت هستند که ما دربی را بردیم یا بازی ها را می بریم. نمی دانم چه چیزی بگویم، اما برای تیم بزرگی مثل استقلال با این همه طرفدار این مسائل عجیب است. به احترام طرفداران حداقل بعد از دربی یک تبریک به طرفداران می گفتید، نه ما.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد بحث جدایی او از این تیم و اینکه مجیدی اسم نموده است جلوی پیشرفتش را نخواهد گرفت، گفت: واقعاً این بی احترامی ها را که می بینیم نمی دانیم چگونه جبران خواهد شد. چند هفته پیش هم گفتم که همه ما به عشق طرفداران استقلال بازی و تمرین می کنیم و اگر یک تیم دیگر بودیم این اتفاقات نمی افتاد. برای باشگاه بزرگی مثل استقلال این مسائل زشت است. باید به فکر خانواده، همسر و آینده ام باشم و شغل دومی نداریم که بخواهیم پولی در بیاوریم.

قایدی خاطر نشان کرد: قرارداد سال جاری من 900 میلیون است و همه هم می دانند. دلم برای بازیکنانی می سوزد که قرارداد 50، 100 میلیونی دارند و هر روز از کرج به تمرین می آیند. کلاً می خواهند پنج درصد پنج درصد بدهند و بگویند ما پول دادیم و سر تمرین حاضر شوید.

وی در پاسخ به این سؤال که از 900 میلیون قراردادش چقدر دریافتی داشته است، گفت: اگر بخواهم سال گذشته را هم حساب کنم به باشگاه بدهکار هستم. 900 میلیون که چیزی نیست. بحث من اصلاً پول نیست.

مهاجم ملی پوش استقلال در مورد قول هایی که به او داده شده است، گفت: خیلی قول ها دادند و خوب نیست در مورد آن ها صحبت کنم. بحت من احترام است. تیم ما گناه دارد. ما در برترین شرایط هستیم و برترین فوتبال را بازی می کنیم. 40 روز دیگر با الهلال بازی داریم و قرارداد چند نفر از بازیکنان ما در حال تمام شدن است. شاید نتوانیم بازیکنی بگیریم و حداقل با بازیکنان تمدید نمایند.

قایدی در مورد صحبت با استراماچونی و الغرافه قطر گفت: صحبتی با من نشده است، اما از اروپا و قطر پیشنهاد داشتم.

وی در مورد پیشنهاد الدوحیل گفت: همه جا پیشنهاد داشتم و همانطور که گفتم تصمیم آخر را باشگاه می گیرد. امیدوارم تصمیم خوبی گرفته گردد و آینده در دست باشگاه است.

مهاجم استقلال در مورد اینکه دوست دارد در چه لیگی بازی کند، گفت: این صحبت ها را نکنیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60520

به "رقم قرارداد مهدی قایدی با استقلال تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم قرارداد مهدی قایدی با استقلال تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید