پلیس از ورود خودروهای غیربومی به سبزوار جلوگیری می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پلیس سبزوار ورود خودروهای غیربومی به این شهر را با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ممنوع نمود.

پلیس از ورود خودروهای غیربومی به سبزوار جلوگیری می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی فرمانده انتظامی سبزوار روز آدینه 23 اسفند ماه 1398 با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس این شهرستان در ورودی این شهر در حاشیه پایانه مسافربری مستقر شده اند تا مانع ورود خودروهای با پلاک سایر استانها و شهرستان ها به داخل شهر شوند.

سرهنگ حسین بیات مختاری اضافه نمود: خودروهای غیربومی با راهنمایی پلیس شهرستان از سمت کمربندی ها به بیرون از شهرستان سبزوار راهنمایی می شوند.

وی اضافه نمود: همچنین خودروهای با پلاک غیر شهرستانی که محل سکونت آنها شهرستان سبزوار است پس از شناسایی و غربالگری آنها از طریق مرکز بهداشت و درمان وارد شهر می شوند.

فرمانده انتظامی سبزوار از مردم درخواست کرد: برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در منزل بمانند و سفرهای غیرضروری خود را به زمان دیگری موکول نمایند.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25177

به "پلیس از ورود خودروهای غیربومی به سبزوار جلوگیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس از ورود خودروهای غیربومی به سبزوار جلوگیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید