پویش کرونا پلاس استار ت آ پ های آنلاین را به جامعه معرفی می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: استار ت آپ های حوزه آنلاین توانایی ارائه خدمات برتر به کشور را دارند.

پویش کرونا پلاس استار ت آ پ های آنلاین را به جامعه معرفی می نماید

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، مهدی محمدی در مراسم رونمایی از بسته حمایتی معاونت علمی و فناوری از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه آنلاین، دیجیتال و هوشمند سازی که صبح امروز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید، اظهار کرد: فعالیت های خوبی در زمینه مقابله با کرونا در معاونت علمی ریاست جمهوری شروع شده و باقوت ادامه دارد.

وی اضافه نمود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پویش کرونا پلاس ظرفیت های استارت آپ های حوزه آنلاین را شناسایی و به جامعه معرفی می نماید. این حمایت تنها محدود به دوره شیوع بیماری کرونا و لزوم دورکاری در دستگاه های دولتی و غیردولتی نخواهد بود.

دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان نمود: سلامت آنلاین، ورزش آنلاین، فروشگاه آنلاین و چندین مورد دیگر حوزه های مورد تمرکز در پویش کرونا پلاس است.

محمدی مطرح نمود: معاونت علمی و فناوری ریاست در هر حوزه مهم ترین اولویت های را معرفی نموده و برای توسعه آن ها برنامه ریزی می نماید. به عنوان مثال در حوزه سلامت برنامه ویژه ای برای ایجاد پلتفرم های ارتباط آنلاین مردم با مراکز درمانی با یاری استارت آپ های فعال این حوزه را داریم.

وی اعلام کرد: برگزاری تور های مجازی در حوزه سرگرمی و ایجاد موسسه های خیریه برای اقشار کم درآمد و آسیب دیده از شرایط کرونا در حوزه نوآوری اجتماعی از دیگر برنامه های مهم ستاد در پویش کرونا پلاس است.

دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: ستاد به همه استارت آپ های فعال کشور در برطرف مسائل حقوقی و کسب مجوز های لازم و توسعه زیرساخت های سخت افزاری یاری می نماید. در واقع می خواهیم شرایط اقتصاد دیجیتال پویا در کشور را فراهم کنیم.

محمدی گفت: شرکت ها و استارت آپ های علاقه مند به مشارکت در پویش کرونا پلاس می توانند به وسیله وب گاه رسمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به ثبت دامنه و مشخصات حوزه فعالیت خود نمایند تا به زودی موردحمایت ستاد قرار گیرند.

انتهای پیغام/4144/

اسلیم فا

اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

فیس راز

فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات
منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28499

به "پویش کرونا پلاس استار ت آ پ های آنلاین را به جامعه معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش کرونا پلاس استار ت آ پ های آنلاین را به جامعه معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید