گوشی های هواوی اوایل ژانویه 2021 نسخه بتای سیستم عامل هارمونی 2 را دریافت می نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک گزارش منتشر شده درباره سیستم عامل موبایل HarmonyOS 2.0 هواوی می گوید نسخه بتای عمومی آن به زودی و در دسامبر 2020 عرضه می گردد.

گوشی های هواوی اوایل ژانویه 2021 نسخه بتای سیستم عامل هارمونی 2 را دریافت می نمایند

بعضی از دستگاه های هواوی مانند صفحه نمایش های هوشمند در همین زمان به نسخه جدید سیستم عامل اختصاصی هواوی ارتقا پیدا می نمایند ولی اسمارت فون های این شرکت در ماه های ژانویه و فوریه 2021 کوچ خواهند کرد.

وانگ چنگلو (Wang Chenglu)، رئیس مرکز توسعه نرم افزار Huawei Consumer BG در یک گفت وگو با وب سایت Tencent Deep گفته است این شرکت میخواهد نسخه بتای HarmonyOS 2.0 را در ماه دسامبر به طور اختصاصی برای توسعه دهنده ها منتشر کند.

این مدیر هواوی تایید می نماید که پس از آزمایش های اولیه این نسخه، هارمونی او اس 2 بتا برای چندین اسمارت فون در فوریه 2021 آماده می گردد.

با این اظهارنظر مدیر هواوی می توان این طور استنباط کرد که گوشی های هوشمند این شرکت در فصل اول سال 2021 می توانند به سیستم عامل اختصاصی این شرکت ارتقا پیدا نمایند و دیگر مبتنی بر نسخه آزادی از اندروید نباشند.

ابتدا صفحه نمایش های هوشمند و بعد اسمارت فون ها

هواوی آزمایش ها روی سیستم عامل بومی خودش را ادامه خواهد داد و احتمالا چندین ماه زمان می برد تا نسخه رسمی هارمونی او اس منتشر گردد.

برآورد ها می گویند گوشی پرچم دار سری P بعدی هواوی با این سیستم عامل وارد بازار خواهد شد. البته، هنوز این خبر کاملا تایید نشده است.

چشم انداز شرکت هواوی توسعه هارمونی او اس در فاز نخست برای دستگاه های هوشمند غیر اسمارت فون مانند تلویزیون های هوشمند، اینترنت اشیا و گجت های خانگی است.

براین اساس، ژی هائو مدیر بخش Consumer Business IoT هواوی اعلام نموده است که صفحه نمایش های هوشمند اولین محصولاتی خواهند بود که به سیستم عامل هارمونی او اس 2 کوچ می نمایند.

هواوی سال گذشته تلویزیون Huawei Vision خود را با این سیستم عامل برای اولین بار عرضه کرد. قرار است سری جدیدی از این تلویزیون هوشمند تا پیش از انتها سال معرفی و وارد بازار گردد.

وانگ دلیل عدم عرضه زودتر این سیستم عامل برای گوشی های هوشمند، علی رغم آماده بوده گوشی ها برای دریافت HarmonyOS را اکوسیستم این شرکت و متعهد مانده به همکاری با گوگل عنوان نموده است.

البته، گوگل به خاطر تحریم های ایالات متحده برضد شرکت هواوی، پیشتیبانی از سیستم GMS خود را برای گوشی های این شرکت قطع نموده است.

منبع

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41800

به "گوشی های هواوی اوایل ژانویه 2021 نسخه بتای سیستم عامل هارمونی 2 را دریافت می نمایند" امتیاز دهید

1 کاربر به "گوشی های هواوی اوایل ژانویه 2021 نسخه بتای سیستم عامل هارمونی 2 را دریافت می نمایند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های هواوی اوایل ژانویه 2021 نسخه بتای سیستم عامل هارمونی 2 را دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید